04.30

Tack alla för en mkt trevlig kväll =).
TUSEN tack för alla fina presenter! LÄÄÄÄÄNGTAR tills jag får använda det i huset =) samt rida med mina nya fina stövlar =). TACK Nickan för att jag ska få en heldag med dig på Falsterbo Horse show, FARLIGT =)
TACK TACK ALLA!!!
*
04.30 ringer klockan =S. Baby & jag ska i väg på en liten tripp. Hoppas nu bara inte dumma askmoln sätter stopp för det!!!
Vart vi ska får ni veta i morn =).
*
På bilden nedan kan ni se hur jag har förberett Celles mat... jag e en dålig mamma som lämnar henne ofta =(. Men Tessie och Nickan har lovat att de ska ge henne mkt kärlek!!! =). Rutan kommer ha det bra hemma hos hennes farmor & farfar!!! =).
*
Finaste Celle Belle!!!
*
ADIOS =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0