Första & sista!!!!

Första dagen på pratik i ystad och jag är på min sista termin!!! =)

shit vad tiden går foooooort! Till denna dagen har jag på sätt och viss längtat efter sen jag börja uppe i Mariestad! NU väntar nämligen 3 veckos praktik i Ystad och sen 6 veckors praktik i Tomelilla. Efter praktiken väntar 8 veckors pendlande upp till Mariestad och sen e jag FÄRDIG *TJOHOOO* 12 maj kommer jag vara en färdig utbildad tandsköterska =D
Ystad tand & implantat AB har funnits i 5 år, så kliniken är väldigt modern och fräsch. Idag har jag bara träffat en tandläkare men det finns 3 st, 1 hygienist, ett gäng sköterskor och 1 1/2 receptionist. De jag har träffat idag är väldigt trevliga! Jag trivs redan som fisken i vattnet!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0