torsdag

Sitter här med en kopp te i handen och bara njuter av att få vara hemma! Jag börjar få ångest över att jag snart ska behöva börja  pendla igen... jag vill vara kvar här hemma i min egen säng  och hos min MAN =S. 2 veckor har jag kvar av min praktik och jag vill verkligen  inte sluta där heller =(  

Imorgon jobbar jag 8- 14.30 sen kommer älsklingen och hämtar mig, för vi ska titta på lite möbler *ska bli skoj* Lördagen ska tillbringas i Malmö för shopping =D *längtar*. Peter har varit hemma idag.. och då åker man till Malmö för att enbart köpa ruller 
*knase* 



 Nu ska jag fortsätta njuta av mitt te...

Ha d...




Kommentarer
Postat av: Anonym

nej inte roligt att pendla men skoj att ses igen å prata och kanske viktigast av allt -ÄTA!

2009-03-26 @ 22:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0