JA!

Då har veckan kommit igång igen!!! Jag känner att jag verkligen har valt rätt med mitt val av utbildning. Det är jätte kul att komma till "jobbet" och att få jobba med alla på Österlen tandläkarna! Det är en riktigt rolig stämning bland alla både personal och patienter. 

Igår fick jag vara med på min första operation. Jätte intressant var det men även lite läskigt =S Hoppas att jag får vara med på fler snart igen! Idag fick jag vara med Vinni och göra undersökningar på barn =D Jag trodde att det skulle bli jätte tråkigt... Men NOP det var jätte kul, barnen e så gulliga och frispråkiga. Jag fick till och med räkna tänderna på en väldigt duktig kille =)

Ruuh första dagen hemma hos oss!!! min lilla plyttis!!!


Ha en fortsatt bra kväll... och glöm inte att tandtråda VARJE dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0