första dagen avklarad!!!

Jag var jätte nervös i morse... Men allt gick jätte bra. Alla på kliniken har tagit emot mig med öppna armar. 
Lite över 8a på morgonen kom första patienten. Då fick jag titta på men efter det var det jag som styrde slangen HAHAHA. Jag har fått blanda olika fyllningar, framkalla bilder ja massor har jag fått göra idag! Längtar redan till imorgon!

Vi har tystnadsplikt, men jag kan berätta att vi hade 3 patienter idag som hade ätit en hård karamell som slutade med att det blev en väldigt dyr karamell. så ge F*N i dom hårda karamellerna!!!

Har tyvärr inte fotat ngt idag... så idag bjuder jag på......


Jag har bokat in Peter älskling till kliniken imorn. Då ska jag få ta röntgen bilder, polera mm... hoppas nu att han inte har ngr hål i tänderna.. =S 





Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjena Snäckan!

Shit vad kul att du får ta tag i kunderna så fort!

Det verkar jättkul!

Tack för att Du fortsätter blogga! Läser om dig varje dag och de känns som jag är närmre dig då...

skanar

Vill ju höra dig berätta om allt egentligen men bloggen säger ju en hel del! Så gooo on!! hehe

Ha de superbra på jobbet idag och dra nu ut ett par tänder på Peter osse =P

Puss

2009-03-04 @ 10:08:15
URL: http://johannabendroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0