=S

Usch vad d kittlar i magen, jag blir mer o mer nervös över flytten, är rädd att jag ska glömma något, att jag inte ska få plats med alla mina grejor, hitta en bra barnvakt och det viktigaste av allt, att jag kommer trivas i min klass o i mitt lilla studentrum! 

Igår var d en mycket trevlig kväll =) var o käka på Stora hotellet med Peter, svärföräldrarna och familjen Bromans. Efter det blev jag av släppt hos Therese, vi blev ett par tjejer där som tog ett par cider för att sedan ta en runda ner om den berömda celtic baren! Kvällen blev lyckad med andra ord =)

I morgon ska vi fira Peter att han fyller 26 ÅR =), fast hans riktiga födelsedag är den 14 januari, men hur kul är det att fira det en onsdag =S. Så imorse for man till ICA o handla allt för vår middags bjudning, och lilla Ruuh var hemma alldeles ensam för första gången. Man var allt lite orolig över vad hon hade för sig där hemma, men när vi kom hem så låg hon och sov på dörrmattan. Hon är så söt vår lilla bebis =). 

Jag har även hunnit ta en härlig runda med Gazmon i skogen =) skönt att det har blivit plus grader igen! 

Annica kom på besök idag =) vi hann både med en fika och en promenad i skogen =)

Nu är man slutkörd, så snart blir d  pizza o filmtajm =)

Hoppas att d blev ett lite roligare inlägg denna gången... eller vad tycker du Johanna =)??

Ha en fortsatt trevlig helg!!!!



Kommentarer
Postat av: tarajs

Självklart hade vi en mysig kväll! De var jäääätte roligt att festa ihopa! Kommer sakna daj som tusan när du flyttar.. Ännu en pärla som lämnar mig.. =( Men jag kommer upp o hälsar på! Drar kanske med Soffi då oxå.. Love you! Pyssar

2009-01-11 @ 12:54:57
URL: http://tarajsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0