Tisdag!!!

Idag har vi fått lära oss hur man på bästa sätt tvätta sina händer med sprit. Fick även testa på att ha munskydd, skyddsglasögon och prova ut handskar! Jag kan ju säga att det är ju inte lätt att andas bakom munskyddet och det immar lätt för glasögonen, men roligt hade vi!
 




Vi gick igenom vad alla tänder heter, fick se hur det ser ut i ett barns mun.

   Mohahaha  så här växer tänderna på en 9 åring!




Nu har jag precis kommit hem från en Indisk restaurang i stan. Det var jätte gott!!! Så vi lär ju lätt åka dit fler gånger!!

  
Malin från Arvika
  
Maria från Göteborg





15.55 i morgon går tåget, är framme i Göteborg vid 18.20 så vid 21.30 är jag väl hemma i Skåne igen =)


Kommentarer
Postat av: lillstrumpan

längtar tills vi ses igen =)

2009-01-28 @ 14:07:14
Postat av: Johanna =)

Heeeeej!

Hur var de att va hemma!? Myyyysigt kan jag tänka! Osse ska du hem i moron igen din guttegris =P

Men jag glädjer mig med dig att du kan åka hem!

Såååå roligt ni verkar ha de i skolan OCH efter =D Kul att Du har med kameran överallt! I början var de lite pinsamt att knäppa foto på allt men omgivningen vänjer sig! skarttar

Nu ses vi snart och de ska blir såååå kul!!!

16 dagar kvar =D

Måste ju höra allt smaskiga detaljer som du inte skriver ut hehe

Sköt om daj Gumman och ha de så mysigt där hemma!!

Pyss po Daj!!

2009-01-28 @ 23:01:33
URL: http://johannabendroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0