HEEEEEEEEEEj =)

Idag har det varit en toppen dag =) Idag när jag kom till skolan så såg jag vår nya tjej, som har fått chansen att börja hos oss, för 3 st dök inte upp i måndags! Hon heter Maria och är en trevlig tjej från Göteborg! 

På fredag börjar en till tjej, men då är jag förhoppningsvis i TOMELILLA!!!! ÅHHhhh va skönt det ska bli att komma hem till min egen säng =) Och TACO står på menyn, för jag e så sugen på just det!!!

Slutade 15.15 idag, sen var det rätt in till stan för att hämta Ruuh! Och där stannade jag på en kopp te hos Mirre! Hon e så snäll som ta hand om Ruuhan när jag är i skolan =)



Kom hem vid 6 tiden, och då träffa jag på ngr som bor i min korridor, trevliga tjejer! =) Så nu börjar man äntligen lära känna lite folk =)

Nu har jag precis ätit en kebab pirog från pizzerian, ska försöka göra lite läxor som ska vara färdigt om ngn vecka! I morgon har vi självstudier hela dagen, men på utsatt tid kan man få handledning av lärare om man vill det. Så jag kommer åka till skolan, så man kommer en bit på vägen med uppgifterna!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Guuuud vad jag är glad för din skull Gumman!! Det är så skönt att läsa att de går bra!! Helt underbart att de funkar med Ruuh osse ju!

Självklart är jag avis att du ska HEM! Till din Baby!! Guud va najs!! Och säng, de sant, shit vad man kan sakna den!! =)

Lycka till i morgon min lilla Plugghäst ;) Du är duuuuktig!!

Sköt om Daj!

Pussar

2009-01-21 @ 21:03:45
URL: http://johannabendroth.blogg.se/
Postat av: lillstrumpan

Hej!! Snacka precis med din i telefon men vill ändå skriva en rad. Längtar tills på Fredag när vi ska käka taco & träffa dig & Ruuhan. Tycker det är så skoj du har börjat lära känna lite folk nu, stolt över dig! =)

sov gott. Kram!!

2009-01-21 @ 22:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0