tiden den bara springer iväg...

Ja då var det en ny vecka och nya tag! Det har varit skönt att få vara hemma =) hemma är ju bäst!

Min vecka ser ut så här:

Måndag: självstudier. 16.04 beger jag mig mot Mariestad Och ska vara framme 22.05

Tisdag: självstudier/ handledning 8.30- 15.15

Onsdag: Polering står på schemat =) 8.30- 11.45

Torsdag: klinisk och praktiska övningar 8.30- 15.15

Fredag: självstudier/  återvända hem =)


Min helg i bilder


Svärföräldrarna uppklädda till glamour fest!

    
Hemma hos Micke & Jessika i lördags!


Detta använder jag just nu!!!

NU! dax att packa väskan!!! 

PS. vad kul Johanna att du vill bli en försökskanin till mig, Peter, han får just nu stå ut med mkt.. så d e bra att du kan avlösa honom =D


Kommentarer
Postat av: Johanna =)

Tjaaaaa!

Så mysig helg Du har haft då! avis... Igen.. =P )

Och så fina dina svärisar var!!

Var ni på Valla, Joddlisarna var ju där!?

Klart jag löser av Peter! När hans tänder är slut så får ju nån annan ställa upp hehe
skojar såå klart =D

Nu ska jag fixa lite mat..

Meen vi hörs Snygging!

Ha en lovely vecka!!

Pusspuss

2009-02-02 @ 19:02:17
URL: http://johannabendroth.blogg.se/
Postat av: lillstrumpan

saknar dig redan!!! >_<

hörs, godnatt kram!!

2009-02-02 @ 22:35:41
Postat av: tarajs

För tusan så ta bort fotot på mig! Jag ser ju ut som en Heffaklump!! Tack för ilördags.. =) Vi hörs..pyss

2009-02-04 @ 12:00:27
URL: http://tarajsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0