lite allvar i det hela...



Felaktig tandborstning

så här kan dina tänder se ut om du inte borsta dem med en mjuk gnuggande rörelse. Du får blottade tandhalsar som leder till ilningar, isningar och vacker är det inte...

Har DU problem att borsta tänderna på rätt sätt så rekommenderar jag denna eltandborste från oral-B. Den har en display (smart guide) som visar rött om du borstar för hårt och den har en liten gubbe som blir glad om du borstar i 2 minuter och flörtar med dej om du borstar längre! Den kostar från 1100:- till 1500:- Sist jag var hos Österlen tandläkarna tog dom 1100:- 




Jag tänkte inte rabbla vad min kommande tenta kommer bestå av, känns som om att de är lite överkurs!

ADIOS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0