måndag!

Idag fick jag vara med och assistera på en 10 åring. HEMSKT att detta barn hade 3 hål..... ILLA!!!! Han fick dricka ångest dämpande medicin som är ett lugnande. Man kan nästan säga att han har varit med om sin första bakfylla. Hans ögon gick i kors och var allmänt borta, när han senare på dagen kvicknar till lär han knappt komma ihåg tandläkarbesöket.  Så har DU tandläkar skräck be om detta då... =D

Till något roligare 

wiiiihhooooo... När lill siss och Ludde kom hem från London hade dom dessa snigga pjuks med sig till mig =D Har länge velat ha ett par röda. TACK TACK TACK!!! =)



 

 en söt bild...

Ruuh fick värsta chocken när hon såg sin rufsiga svans. =D


ses imorn!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Guuud va snigga skor!!

Allt klär en skönhet ;)

Hälsa systeryser att jag osse vill ha =P

Pussssss

2009-03-10 @ 17:01:54
URL: http://johannabendroth.blogg.se/
Postat av: tarajs

Försår verkligen att Ruuh fick en chock med en sån hårig röv.. asg Men jag gillar henne ändå.. ;)

2009-03-11 @ 15:03:45
URL: http://tarajsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0