=(

Tittar just nu på kanal 2, ett program om renrasiga hundar, att vi människor över avlar så att hundarna får mer och mer problem med tex epelpsi, hjärtfel hälsofel mm. Usch vad det är hemskt men jag tvingar mig att titta för det kan vara nyttigt för  mig som har en bebis... Detta program kommer gå i repris så kan ni kolla då... programmet heter ETT RENRASIGT HELVETE.

Helgen har annars varit KANON! Var i Malmö i lördags för lite shopping. Vi åkte till det nya shopping centret ENTRE. Fy fan vad där var folk... rekommenderar att åka dit när nyhetens behag har lagt sig...
På kvällen åkte jag till Helene och vi gick till Soft för en bit mat och ngt gott att dricka. Får ta och göra det lite oftare! Tessan och Sofie kom oxå förbi =D

Idag stod det städning på schemat och jag hade hoppats att få åka ruller men Peter jobba länge så vi får hoppas på ett fint väder imorgon så vi kan åka då i stället. 

Imorgon börjar jag 9.00 SKÖNT med lite sovmorgon och jag ska vara med på operation, denna patient ska vi operera in stift i hela munnen... =S

God natt



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0