HORSES

sräda städa städa..... idag stod det städning på schemat =S För i morgon ska en mäklare komma och värdera lägenheten =) OCH nä vi ska inte sälja, men det kan vara kul o höra hur mkt den är värd =)

Sen bar det av till Camilla och Tarajs för att sedan åka till Flyinge. Där träffa man på lite kändisar som Lisen Bratt och Maria Gretzer. 
Det var bara pay & Jump tävling, så det gick fort o och tur var det för fy vad det var kallt. 

Min underbara frisör Sandra på schampoo i Malmö är bara för underbar!!! Jag börja få panik över hur gräsligt mitt hår ser ut, så jag ringde Sandra för att se om hon hade en tid snaaaart. Egentligen så hade hon inte det men så boka hon om hennes kompis för att jag skulle kunna få hennes plats och det är redan i MORGON iiihhh vad jag blev glad =D 

MARIA.G


CAMILLA







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0