Finally home again!!!!

Då har jag skrivet min första tenta!! Det kändes bra men man vet aldrig, jag kanske har missuppfattat någon fråga... men det får vi inte hoppas på!!!

Hela denna vecka ska jag ha SEMESTER =D chilla är det som gäller! Jag börjar min praktik på måndag och som ni nog har förstått så längtar jag att få praktisera på riktiga patienter MOHAHAHA.... Nu vet jag inte om jag får direkt börja rota i någons käft... men jag får säkert kolla vad ni har i cavum oris (munhålan) 

Efter provet, vågar jag säga detta...... åkte epa malin , mary_bacon ( mina goa vänner som ni har fått lära känna här på bloggen, har väldigt trevliga smeknamn... =P ) och jag till vårt favorit tillhåll King fischer (indiska restaurangen] för en bit mat innan hem resan.. och smarrigt värre var det som vanligt =)



Och nu till dagens bilder:


kyckling ngt för deras del

Och veggi för min del såklart =D


Väl framme i Tomelilla fick jag en bit mat hos svärföräldrarna och sen åkte jag till mamma & pappa för att säga hej.
 På bilden: Mamma med sitt favorit barnbarn!!! =D


Tack snälla Mary för dem fina tandborstarna!!! peter ville inte bli fotad, tråkis...

Tarajs: vi ska hitta en heldag denna veckan och bara få snacka av oss.... d var ett tag sen nu ju =(

Lillstrumpan: Nu ska jag vara hemma i 7 veckor så nu måste vi kunna hitta en dag då vi alla kan bjuda hem oss till mamma o pappa för en bit mat =D




Kommentarer
Postat av: Johanna

Heeeej Stumpan!

Du kommer att ha alla rätt din lilla pluggHÄST! hehe

Läser din blogg vaaaareje dag och är så tacksam för att du delar med dig!! Av både text och bilder! (Peter e en mes, Du får smyg fota honom =)

Skönt att du ska vara på hemmaplan en stund nu! Längtar du nångång bort så vet du vart du kan komma ;)

Saknar dag vännen!

Puss på gyyyyymis!

2009-02-23 @ 21:47:01
URL: http://johannabendroth.blogg.se/
Postat av: lillstrumpan

Kul att du kom idag med Ruuh. Hon är så sööt!

Ja men jag kommer till tomelilla efter jobbet på freda? käka ihopa då? tänkte kanske på färgaregatan? :) jag & ludde ska se bio sen...

längtar redan tills vi ses igen.

kramis från en krasslig skit!

2009-02-24 @ 21:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0