Torsdag

Ja då var det näst sista dagen på kliniken =( men sista dagen med "min" tandläkare Annica och tandsköterskan Irene. Usch jag vill inte sluta, det har varit väldigt lärorikt och skit kul. 

JAG FICK EN VÄLDIGT FIN PRESENT AV ALLA PÅ ÖSTERLEN TANDLÄKARNA... 
 
en lykta full av godis =D   sååå söt!

hitta 2 st listerine, tandtråd och ett ljus gömt i godiset.  


TACK TACK!!!!! =D




Idag fick jag fissur försegla och för första gången hålla i en borrmaskin för att polera bort lite av förseglingen, mamman till barnet blev lite nervös eftersom det var min första gång men det gick jätte bra. Annars har jag fått ta en massa bilder. Imorgon är det min SISTA DAG =( slutar kl 12.00. Det ända som ska bli skönt med att praktiken är över är att jag kan få sova lite längre annars kommer jag sakna att få jobba på kliniken och alla patienter man har fått följa.

Tarajs min goa vän kommer och leverera min present till alla på kliniken imorgon... vad det är för ngt får ni se imorgon!!!

ADIOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0