gungiligung...


En sådan gung häst vill jag väldigt gärna få tag i!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna =D

Tjena Sexy;)

NUUU börjar jag bli tänd på din stil =P

Gunghästen hittar du i Ingelstorp på Country corner.

http://www.countrycorner.nu/ Den är i orginalskick och har många år på nackan. Det är en privatare som har lämnat in den och vill ha 1500 för den. Grymt fin!!

Vi ses snart igen fina vän!

Puss fårn en som inventerat hela skåne på gamla saker ;) =*

2011-05-08 @ 09:29:01
Postat av: Katha

Heeej =). Du har verkligen koll på var man kan hitta fina gamla saker!!! Vi måste snart åka på loppisar tycker jag =D. Vi ses snart MegaPuss.

2011-05-18 @ 08:54:26
Postat av: Johanna

Hehe, klart jag har koll på gamla saker!! Det finns även en till sån där gamal häst i Skåne Tranås i den lilla butiken som heter "Whit Love Charlie". Gamla saker är så fint!!!! Precis som Du min vän! (Inte gamal då utan fin såklart! ;) Pusspuss

2011-05-24 @ 15:20:28
Postat av: Anonym

Haha I LOVE U!!!

2011-05-28 @ 21:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0