uppdatering

Skolavslutning i torsdags och våra underbara lärare fick blommor och paket som tack för denna terminen!!


Birgitta




Kerstin



När jag kom hem så hitta vi en fästing på Ruuh *URK*



Fy fan vad fästingar är äckliga

Lördag fira vi Ludde och dom hade dukat upp så här fint!!!


mmmmm vad gott det var!!!


Idag följde Nickan med mig på en tur med bäbizarna



"Lillasyster"


"storasyster" Jag red denna lilla loppan och hon gjorde ett jäkla rodeo hopp med mig så jag flög en halv meter upp i luften och hamna på halsen... HA HA HA 

I morgon blir det ingen sovmorgon, 08.00 ska jag iväg med ett sto till veterinären och sen ska jag rida en liten c- ponny har inte suttit på en sån liten häst på mååååånga miljoner år så det ska bli en upplevelse sen ska "storasyster" ut på en liten skritt runda! KUL KUL!!!  

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0