Måndagen den 8 juni!!!

Har precis kommit hem från Marre, där var hennes bror och denna lilla sötnosen var oxå där...












Man bara smälter när man ser henne!!! Hon heter Juni och är 9 veckor gamal!!!

Imorse var jag med Tarajs hos tanläkaren. Hon fick ngr tänder utbyggda eller hur man ska förklara så hon fick ett jämnt och fint bett... fatta ni?

före




efter

fin liret fick dom skjuta fram för Tarajs tyckte det gjorde j*vligt ont när tandläkaren skulle slipa längs tandköttskanten!!
Men fin fint blev det!!!!

Nu kallar sängen på maj, imorgon börjar jag 10.15 och då ska jag infinna mig på skövdes sjukhus för lite föreläsning och rundvandring *kul*

CIAO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag fått kanintänder istället.. Så känns de iallafall... Det var dock inte enbart för de gjorde ont som vi sköt fram det,hon var ju en halv timme sen oxå... Miss you... pyss

2009-06-09 @ 17:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0