Tillbaka i Mariestad

Helgen gick jätte fort =( men jag kommer åka hem till Tomelilla igen på onsdag! Jag kommer åka till Göteborg och sen bil med min brors flickvän hem till Skåne =) skööönt att få lite sällskap och att få åka bil!

Idag i skolan fick vi träffa en representant från TePe. Fick en hel låda med allt möjligt i. Massor av olika tandborstar, mellan tandborstar, tandpetare, tungskrapa mm.. 



Snart kommer min älskade Ruuh hem! Idag har hon varit hos min hyresvärd Petra =). Hon har också en jack russell =)

Idag har min granne tagit hit sin hund, så kanske senare ikväll ska dom få leka ute på fotbollsplanen!!

Nä nu åter till studierna!!

Ps Ruuh Väger 4 1/2 kg... hon börjar bli en stor flicka nu =)





Kommentarer
Postat av: lillskiten

Ruuh är så söt på denna bilden. man vill bara pussa henne =)

2009-01-29 @ 09:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0