jeans leggings

Jag körde direkt till Celle för att spara lite tid. Ridjacka och ridskor hade jag med mig i bilen och jag tänkte att mina jeans leggings kommer funka bra att rida i =S....
Man jag kan konstatera att det är inte är att rekommendera... dom sprack... mellan benen...
I morgon står det jobb på schemat!!! jag fick min nyckel till jobbet i måndags i all hast och fick även veta att jag ska öppna upp kliniken i morgon... ehh det hade varit bra med en genomgång vilka knappar jag ska trycka och vad som ska göras förutom behandlingsrummen för dom vet jag hur man öppnar. Vi hann liksom inte gå igenom det i måndags... jaja det kommer nog gå bra!!!

Kommentarer
Postat av: Nickan

HAHA =) Det skulle jag vilja se! Puss & Kram

2010-05-07 @ 11:47:21
Postat av: katha

=P



PUSS!!!

2010-05-07 @ 13:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0