Ändrade planer, svärföräldrar och husbygge!

SNABB UPDATE
*
Ändrade planer
*
I går var jag och hoppade Celest för Ulrika. Detta var första gången jag hoppade henne en bana på 90cm- 1m sen jag köpte henne och det gick väldigt bra!
Tyvärr så har Ulrika fått förhinder den 30 juli och det var då det var bestämt att Celest skulle göra tävlings debut. Men det är inget att göra åt det mer än att jag får ta och damma av mina tävlings kläder och försöka göra så gott jag kan. Ulrika skulle hoppa två klasser en på 90 cm och en på 1m. Men eftersom jag jag bra har tränat bommar och en ordentlig träning i går så kommer vi gå en 80 cm klass och en 90 cm klass. Så med andra ord är jag smått nervös och vi kommer hinna träna 2ggr till nu innan tävlingen.
Ulrika och Celest.
Vem är Ulrika??? Gå in på hennes fina hem sida: www.ulrikatragardh.se
*
Svärföräldrar
*
Mina svärföräldrar har köpt häst grejor för första gången i sitt liv. Celest TACKAR och tycker att hon blev väldigt fin om benen och hovarna.
*
*
*
Husbygge
*
Vi köpte ALLT kakel och klinkers härom dagen till huset.
I morgon åker vi och beställer vårt kök. KUL KUL!!!
Entre
*
Entre
*
Matsal
*
Matsal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0