2009


har varit ett bra år!!! Nu ser vi fram emot ett bra 2010!!!

24/12-09 Johannas födelsedag!

















Ruuh fick galet mkt klappar!!!


en ny filt och en gummi groda blev favorit!




Motocross





I
pauserna roade sig kameramannen... Han hade ngt emot mig och peter, han filma oss 2 ggr... och han sluta inte filma förren man pyssades... På denna bild var 2 andra utsatta stackare...

Hus bygge!

 En vägg håller på att byggas upp! =)

NYÅR











Vakna idag kl 13.00.. och tänkte att i år ska jag fanta mig börja det nya året med ngt sunt... så det fick bli en 7 km lång skogs promenad =)





Efter promenaden kunde jag slänga mig på soffan med gott samvete =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0