Drömhästen


Får två år sen på en hoppträning hos Ulrika T kom det en ny häst i vår grupp. Hon var stor, ståtlig och hoppa över hinderna som f*n... Jag blev kär direkt!!! Tänkte för mig själv att jag kan bara drömma vidare att jag någonsin kommer hitta en sån fin häst!!!

Men nu 2 år senare står jag som ägare på denna häst!!! Jag kan inte riktigt fatta det. Sen i fredags svävar jag på moln!

Här har vi min fina lilla prinsessa











Nickan hitta gamla resultat på Celest TH när hon var 6 år gammal, idag är hon 8 år.

http://www.ridsport.se/svrf2000/termin/Rpt_Hasthistorik.asp?HastTyp=H&HastId=70454&HastNr=80448&ckHi=false&ckAr=true&txtAr=2007


Måste tilläga att igår var jag med jobbet och kolla på en konser med bandet Liverpool. Det är ett coverband som bara spelar beatels musk. Jag är inget beatels fan, men shit va bra det var!!!!


Karl Martin Dahl var gäst artist.






Kommer ni i håg tv programmet sikta mot stjärnorna??? Killen vid pianot vann när han var med och då imitera han John Lenon med låten Imagien.

God Natt!



Kommentarer
Postat av: lillstrumpan

vad skoj att de blev ett köp ändå :) grattis grattis!

2010-04-12 @ 23:23:42
Postat av: katha

TACK =D



Du får komma ut o titta på henne ngn dag =).

Vi ses! KRAM!!!

2010-04-13 @ 08:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0