*FOTBOLLSGALA*




Ikväll blir det Tomelillas roligaste gala någonsin! Det är Fc Österlens spelare som vi ska hylla med guldbollar, diamantbollar mm he he. 

Har precis kommit hem från systemet och ska kasta mig i duschen för att sedan (hoppas jag) få lite pluggat, sen är det på med galakläningen och bege mig hem till Elle för att få frissan till snyggad och dricka ngn drink. Efter de ska vi hem till Micke och Jessika för att fortsätta med lite mer god vätska, sen är det äntligen dax för själva galan. Känner på mig att detta kommer bli en toppen kväll.

Caroline ska se ut så här ikväll...



ryggen på kläningen...



Ruuh är för söt, just nu ligger hon och vilar sig...






Mjaaauuuooo



Denna här ska jag ha på mig ikväll!



Nä duschen kallar... Lovar att fota mkt ikväll... så imorgon kan ni vänta er en massa bilder!

*TJING*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0