...

snabb genom gång vad som har hänt sen sist!!!


I fredags var jag på smyckesvisning hos Michelle...



Lördagen träffa jag upp Helene för lite snick snack och sedan begav vi oss till Marinan...


käka gott och lyssna på en grym trubabud!!! (jag vet det syns dåligt)


Måndag= tenta skrivning i Anatomi del 2 och vilken suprise att man hitta oss på Kingan...




Tisdag blev det en snabb fika med Tarajs, sen en visist hos Johanna och kvällen tillbringades hos Pylle!!!




så klart ska Ruuh oxå vara med och fika!!!


Idag torsdag har Peter och jag kockat hela dagen! Peters mamma fyllde år i går och önskade sig att få komma hem till ett färdig dukat bord!! SJÄÄÄÄÄLV KLART skulle hennes önska uppfyllas =D

lite jordgubbar....


som vi mixade....





Ruuh fick så klart slicka skålen!!!


Lite fläskfile....


TADA!!!!





Min egen hemma gjorda glass tårta med jordgubbar och vit choklad *slurp*


den blev uppskattad av födelsedagsBARNET =)



Det åskar som F*N =( men jag håller tummarna på att det blir fint väder imorgon, för Pylle och jag hade tänkt åka till Malmö horse show.... =S

CIAO!!!

Kommentarer
Postat av: lillstrumpan

ser gott ut :)



Snygg blender ;)

2009-05-22 @ 08:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0