tis, ons, tors, fre, lörDAG...


Tisdag

En represetant från ett företag kom och berätta om olika produkter som de tillverkar.


vi fick en present (tandsmycke)


maria underhåller en om man behöver piggas upp...


på kvällen käka vi taco =)
& sen lite plugg...


malin ser sleeten ut...


pill i håret...




Onsdag
Fajitas & cider/vin  =)  *MYS*


Torsdag
kom en representant från FLUX
och vi fick smaka på FLUX junior...

 
äntligen på väg hem...


Fredag
träffa upp Johanna, Daniel och lill syrran för lite fotboll...


syrran fick tandsmycket... så här glad blev hon!


Efter fotbolls matchen blev det mat och drinkar på Soft!!!

Alla körde softs hemma gjorda hamburgare mmmm =)

                       

Lördag:
PLUGG plugg plugg, ska ha förhör på tisdag. det handlar om patientfall... vi kommer få vars en patient som vi ska ställa en diagnos och vilka hjälpmedel denna patient skulle kunna använda sig av mm mm ...
12 juni börjar mitt sommarlov =D men först ska jag klara av förhöret på tisdag, 2 st hemtentor och ett grupparbete =S läääängtar tills allt är inlämnat och redovisat.
ikväll ska peter och jag bli bjudna på middag hos mina päron och så måste jag se ROBINSON finalen =S HEJA HEJA Anna och Jarmo!! 

NU tibax till böckerna...

CIAO

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack Gumman för en mysig fotbollskväll med softsburgare! Du får tacka lillstrumpan osse ;)

Pyzz

2009-06-03 @ 11:37:13
URL: http://johannabendroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0