u got mail...

syrran skicka denna till mig...


En kvinna och en man var involverade i en bilolycka, och en mycket svår 
sådan.
Bådas bilar blev helt förstörda, men otroligt nog klarade de sig utan
skador.
När de kravlat sig ur bilarna så säger kvinnan: 'Så du är en man, det var
intressant. Jag är en kvinna.
WOW! Titta på våra bilar! Det finns ingenting kvar - och vi är oskadda.
Detta måste vara ett tecken från Gud att vi skall fortsätta träffas och bli
vänner och leva tillsammans lyckliga i
alla våra dagar.'
Smickrad svarar mannen:
'O ja, jag håller med dig. Detta MÅSTE vara ett tecken från Gud!'
Kvinnan fortsatte: 'Och titta på det här, här är ett annat mirakel. Min bil
blev helt förstörd men min
flaska med vin gick inte sönder. Gud måste vilja att vi skall dricka detta
vin och fira vår goda tur.'
Sedan räckte hon över flaskan till mannen.
Mannen nickar och håller med, öppnar flaskan och dricker
upp hälften och räcker sedan flaskan tillbaka till kvinnan.
Kvinnan tar flaskan, sätter på korken och lämnar tillbaka den till mannen.
Mannen frågar, 'Ska du inte dricka något?
Kvinnan svarar,'Nej tack. Jag tror jag skall vänta på polisen...' 


Women are clever bitches.
Don't mess with them!!!




CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0