tiden går fort...

sorry för dålig uppdatering.. men jag har haft jätte mkt skolarbete att göra. Lördagen var kanon, fint väder och fc österlen vann sin match och d skulle så klart firas på kvällen. Vi tjejer träffades upp på marinan och ladda för att sedan möta upp killarna hemma hos Dennis Ekvall.





hemma hos lill strumpan efter Marinan.

Här slutar oxå min kväll =(  Peter fick lite för mkt god dricka i sig...., så jag var i säng redan kl 23.00. Men jag har världens bästa man ändå!!!

söndagen och måndagen bestod enbart av plugg. För i tisdags var det deadline för att de skulle vara mailat till läraren *puh*

Idag har jag varit hos veterinären med Ruuh men mer om det i mitt nästa inlägg!

ADIOS

Kommentarer
Postat av: lillskiten

trevlig kväll vi hade =)

idag beger vi oss till Malmö =)

ska bli roligt!

2009-05-07 @ 08:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0