mariestad...

har nästan precis kommit hem från Malin och Marias hem... Vi har druckit vin/ cider och ätit fajitas =) *mysigt*

Idag har vi för första gången haft grupp tenta som handla om tandlossning... och det gick jätte bra!!! Imorgon har vi INGET alls som man behöver läsa till, så jäkla skönt så jag ska njuuuuuta av att bara få titta på tv *LYX*

Lillstrumpan: jag har en present med mig hem till dig... vad det är för något får du se när du kommer och hämtar den =P

nu ska jag njuuuuta 

CIAO



Kommentarer
Postat av: lillstrumpan

vad skoj att jag ska få paket :)

fc spelar match hemma på fredag om vi ska se?? skoj de gick bra med grupptentan!

ciao!

2009-05-27 @ 22:23:04
Postat av: Katha

klart vi ska se fussball på fredag =)

2009-05-27 @ 23:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0