Johanna minglar i Mariestad!!!

08.00 gick skutan mot Mariestad!!!



Vi körde direkt till KINGAN!!!


Johanna tyckter som mig att maten är MKT god!!! =)




centrum


påminner lite om ystad, med små och färg glada hus!!!


hamnen








Det var mkt folk nere vid havet!!!




Ruuh leker i vattnet för första gången i hennes liv!







turistbilder =D



*mys*








Kling glass som tillverkas i Mariestad!!!


Borta bra men hemma bäst!! nu e vi på väg hem igen!!!














Igår lekte jag en kort stund med Tarajs och jag hitta såpbubblor i hennes bil! =D








Nu väntare jag på att Lillstrumpan och Elle ska ringa så vi kan bege oss ut på österlen... vi är på jakt efter ngt speciellt... vad det är får ni se längre fram... STACKARS Johanna! Hon skulle egentligen oxå med men hon tålde inte Mariestads luften och ligger hemma i sängen och är sjuk =( KRYA PÅ DEJ STUMPAN!!!!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0