TRÄNINGSVÄRK!!!!

Har ridet 2 hästar i går och idag =) helt underbara är dom!!! Har tyvärr inte tagit ngr bilder på dem men jag lovar att dom lär synas i bloggen!!!

Imorgon beger jag mig till Mariestad och ska vistas där till torsdag sen äääääääntligen har jag sommarlov fy F*N vad najs det ska bli!!!!

Under tiden jag är i Mariestad ska Johanna & Daniel ha Ruuh. Dom ska få känna på hur det är att ha hund =D och JOHANNA skäm nu inte bort Ruuhan för mkt så hon rullar hem på torsdag!! Men ni e för goa som vill ha henne medans jag e borta!! PUSS på er!!!

Här e iallafall ngr bilder från österlen tripen:

Fika stop på Olof Viktors!!!

siss hade svårt att välja kaka!!


Söta Elle!!!


lillstrumpan & fågelskrämman =P


*mysigt*


teet var så gott att jag var tvungen att köpa en burk med mig hem!

I morgon blir det frukost hos Tarajs sen ska vi iväg på en grej. Väl hemma igen skall jag rida en häst, hem igen till duschen, packa bilen, hämta Ruuh hos svärmor, lämna Ruuh hos Johanna för att sedan bege mig till MarieTown!! *pust* men det finns inget roligare än ett späckat schema =D

CIAO


Kommentarer
Postat av: lillstrumpan

lillstrumpan & fågelskrämman är ju lika som bär på den bilden.

tycker om dig fast jag blir trött på dig ibland, förlåt! :)

Snart är det luddes födelsedag!!! spännande :)

2009-06-07 @ 23:14:00
Postat av: Katha!!

säger det samma lill skiten =P



Vi ses om inget annat på Luddes BIG DAY!!! HYRRAY!!!



Puss kram & Kärlek!!!

2009-06-08 @ 07:58:28
Postat av: lillskiten

Så ni kommer på lördag? Ludde har inte fått något besked så vi trodde inte ni kunde...

men då vet vi. pussokramis

2009-06-08 @ 19:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0