sommarlovet var kort!!!

Idag ringde Novakliniken i Ystad till mig och fråga om jag skulle kunna tänka mig att jobba i receptionen. Så imorgon börjar jag!!! 08.00-17.00 måndag- fredag sen blir det raka vägen till stallet... jag som trodde att jag bara skulle glida hela sommaren.. men det ska bli gött med lite extra sommar pengar!!!

I dag blev den här lilla ponnyn riden, jäklen vad pigg hon är för vara 18 bast!!!

Kan skryta med att hon har tävlat i de allra största sammanhang man kan tävla inom i hoppning.

CIAO


 

Kommentarer
Postat av: Nickan

Oj, Vad roligt =) GRATTIS! Då kan vi rida många kvällar ihopa denna sommaren nu då =) Wiiiiiiiiii =) Hoppas du kommer trivas! KRAM

2009-06-16 @ 09:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0