sommarjobb

det går jättebra på nova kliniken och faktiskt är det jätte kul. Det är mkt att hålla reda på men redan på första dagen visste jag rätt så bra hur jag ska hanskas med alla högkostnadskort, inskrivningar och bokningar mm, det svåra är att hålla reda på var alla läkare, sjukgymnaster mm håller hus. Direkt efter jobbet är det hem och byta om för att sedan bege mig till stallet för att rida rida och rida...





 
Imorgon bitti ska jag till veterinären med "stoet". Detta blir 3e gången jag är där, meningen är att hon ska bli brunstig så hon kan bli inseminerad men hon verkar inte alls vara på G. Sen blir det raka vägen till Ystad för att jobba igen. 

Dax att sussa...
 
CIAO

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0