trött

Idag har d varit en lång dag!! vi gick igenom lite om hygien idag när vi väl hade en vanlig lektion. Så vi prata lite om olika bakterier i kroppen. vet ni var vi har som mest bakterier???? Jo det ska jag berätta för er, armhålan mår bakterierna  som bäst, i näsan och i munnen trivs dom också!!! *URK*

Vi fick odla våra egna bakterier, ska bli kul att se hur mkt bakterier min ring har, elr Åsas örhänge och en penna har!

  


Jag och min grupp var och besökte folktandvården i kväll, där fick vi en liten rundvisning! fick se rummen, instrumenten, fick framkalla var sin egen bild *wiihhooo*. Man behöver inte vara rädd för att det ska finnas bakterier på en tandläkarklinik... allt blir rengjort efter var patient.. alltså allt på rummet! Det är så mkt nytt man tar in, men det är väldigt spännande! Får berätta mer om detta en annan dag... är som sagt jätte trött!



Ruuh är super duktig på att åka cykelkorg =)

Kommentarer
Postat av: lillstrumpan

God kväll syster!

Du är duktig på att lägga upp bilder när du skriver, det gillar vi! :)

Blir roligare att läsa då.

Fan va äckligt att vi har massa bakterier i näsan,armhålan & munnen :P NICE!

Vi kanske ses på fredag?ludde jobbar ändå kväll.. Pussokramis

2009-01-20 @ 22:38:49
Postat av: Din Bäztz! =)

Tjena Snygging!

De låter ju riktigt intressant de ni gör!!

Inte så himla frächt med bakterierna bara... Iiiiiii.. Men kan va bra att veta =P

Jag förstår att Du är trött! Mycket intryck och man vill ju ta in allt som sägs och göres... I början. Men de lugnar sig heehe...

Vilken tur du skaffade blogg, det är jättekul att få följa dig här!! Tack Gumman!

Puss på daj!

2009-01-20 @ 23:11:09
URL: http://johannabendroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0