spökstaden?!



Igår skulle vi hitta en restaurang som inte serverade pizza, och det hittade vi också! Men alla var tomma, inte en enda gäst, bara serverings personal!!!! Så det slutade med att vi tog drive in på Mac Donalds =S Ikväll ska vi göra ett nytt försök!

Idag har vi inte gjort så mycket. Peter hade hittat ett fik som han ville äta frukost på! Väl inne på cafét var det full proppat med folk, man fick slå sig fram för att lyckas kunna få tag i en kölapp, men det var de värt, för gott var det!

Vi tog en runda på stan, o kolla utbudet. Inte mycket att hurra för =( Men jag har hittat en hund affär som man kan köpa lite lördags godis till Ruuh =)

Väl hemma igen tog vi Ruuhan på en skogspromenad! skogen ligger bara ett stenkast från min dörr =)

Jag har fått upp alla mina kläder  FINALY!!! så nu är allt på plats! 

Här är väldigt kallt ungefär minus 5 grader. Hur har ni det där hemma?

Ikväll blir det nog ett besök på den lokala discot. Här finns 2 ställen att gå till, Stads Hotellet o Björnes. Har blivit informerad att det är Stads hotellet som är populärast!

Caroline- Jag ringer dig ikväll!!!

Johanna- Tur jag har dig, som förstår hur allt detta nya känns och stöttar mig!!!




Kommentarer
Postat av: tarajs

Baby!! me miss you.. Här hemma e de unfefär 1 minus grad.. Ikväll blir de partaj,först fira Camilla sen till Ystad o Lite Mer tror vi.. Hoppas ni hittar en mysig restaurang ikväll som ni kan mysa på.. Vi hörs mitt hjärta.. Pyss

2009-01-17 @ 17:27:26
URL: http://tarajsliv.blogspot.com
Postat av: Johanna nu igen ;)

Gud va skönt att det är folktomt, då dröjer de förhoppningsvis inte så länge innan ni fått in maten =D skrattar Ni är så söta, donken! hehe Egentligen ska du va glad att de finns restauranger överhuvudtaget OCH DESSUTOM DISCO!! TVÅ!! HURREJ!! I Orsa finns ingen sån lyx ;) Oki, en pizzeria... =S

Skönt att Du har kommit i ording! Nu är jag så spännd på att höra hur det går på mån!! Whiiiiii

En sak är jag säker på förresten... Det är INGEN idè att du kommer och hälsar på mig nu de närmsta dagarna.. Igår var de 20 minus när Tobias kom, han höll på att dö!!! hehe

Ha de underbart och njut av tiden tillsammans med Peter!!! Pyzza mykke på gyyyymmit! =D (men de dröjer inte så länge innan Du får träffa honom igen =)

Jag finns alltid för Daj Gumman!!

Pyssar =*

2009-01-17 @ 22:01:20
URL: http://johannabendroth.blogg.se/
Postat av: lillstrumpan

såg du hade ringt igår men jag var på 22års fest. Är hemma hela dagen idag och bara pular i lägenheten så kan höras senare idag. HUr var utestället igår? var blev Ruuh av då? foto på rummet skulle jag vilja se :D vi tänker på dig!!Pussokram!!!

2009-01-18 @ 11:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0