Örebro!

I går kväll gick vi till en restaurang som heter Buffalo. *MUMS' vad det var gott men lite dyrt!!! Caroline: ajolin där var så fruktansvärt god. att jag bad att få en balja, som jag kunde dippa allt i, något för dig med tror jag!! =D

    
Buffalo plankstek & Buffalo grillspet

Sen fick vi skynda oss hem, för vi vågar inte låta Ruhhan vara hemma alldeles för länge själv. Men hon är så duktig, hon har sovit var gång vi kommit hem! *stolt mamma*

Väl hemma korka vi upp cider/ öl o mös framför tvn. När klockan börja närma sig 22.00 bestämde vi oss att bli hemma, för fy vad trötta vi var. utgången får bli en annan gång! Kanske när Johanna kommer ner =D

Närmaste IKEA ligger i Örebro, och jag ville så gärna åka dit. med lite övertalning så satte vi klockan på ringning, och 9.30 idag begav vi oss.

Bredvid ikea låg ett köpcenter, som vi så klart behövde besöka =) Peter hitta ett par jätte fina jeans =)
Och så hitta vi fräcka dörrmattor som kanske hade passat hemma hos någon av våra föräldrar =P Thihi...

  

har haft lite svårt att få fram 2 bilder, kommer kanske upp en annan dag, men vi körde över Götakanal, d var lite nostalgiskt.
Tanken är att vi ska ta en promenad med min cykel.. hur låter d... men jag måste öva med att ha Ruuh i cykelkorgen... och så tänkte jag vissa genvägen till skola... vi får se om vi orkar det. Apropå skola, Imorgon klocka 12 börjar jag =)

Har glömt att berätta att i min korridor bor bara jag och en kille än så länge, Han är jätte skum. =S, En tjej flytta in i går, men henne har jag inte lyckats stötta på än, och hon bor på våning 2(och jag då på våning 1). 
När jag var på väg ut i morse, så såg jag att en bil stod bredvid vår, ohh tänkte jag ännu en som har flyttat in =), men ju närmare jag kommer ser jag att någon sitter inne i den o STIRRAR... iiiihhhh vad läskigt. När vi sen skulle köra så sover människan i bilen, rörde inte en min när vi startade =S, men väl hemma igen, så är bilen kvar men TANTEN (tror jag att det var) inte kvar!

kanske i mitt nästa inlägg, kommer jag visa mitt rum!

Pussar & kramar till ALLA mina nära o kära 

/ Peter, Katha & Ruuh!!!!















Kommentarer
Postat av: tarajs

Heej på er! De låter som ni har de jätte mysigt allihopa! Vi skulle oxå ut igår men halv 1 bestämde vi oss för att skippa de,så de blev sängen istället..Tur de så man var pigg imorse när man red ut! =) Haha,kan inte låta bli att skratta lite när jag läser om bilen som stod sidan om er,de e ju nästan som de vore Tomelilla.. Med en massa skumma människor.. :-P Lovar jag ska uppdatera min blogg en dag men vi hinner säkert prata på msn innan.. Nä,nu kallar sängen.. Me love you.. =) O LYCKA TILL IMORGON!! Kommer gå hur bra som helst ska du se! Lovar att tänka på DIG!! Pyssar

2009-01-18 @ 21:20:20
URL: http://tarajsliv.blogspot.com
Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Gillar du den får du gärna följa den med bloglovin.

2009-01-18 @ 21:27:30
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Johanna =)

Haaaaj Gumms! In med bilder på rummet, JAG VILL SE!!! =D Så nyfiken juh! Joooo, de där discona får vi nog besöka när jag kommer och hälsar på! =D De hörs som ni har de jättebra & mysigt!! Imorgon tänker jag på Daj hela tiden och vill gärna höra hur de har gått!?!? Men är HELT övertygad att de kommer mycket bättre än dina förväntningar =P (Du fattar vad jag menar=)

Nu är de dax att sov! Alla har de inte lika bra som Dig och börjar 12!! Nä, 8.15 är de tid! hehe

Sköt om er och hälsa dina bebisar! hehe

Pyssss....

2009-01-18 @ 22:52:58
URL: http://johannabendroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0