Tillbaka i Mariestad!!!

I fredags var det dax för plack bortagningen 

 



Ruuh undrade vad som försiggick!
 
 

Jag in action...
 

LÖRDAG:

Peter blev såååå glad för hans alla hjärtans dag present =D


Daniels 35 års fest... oj jag mena 25 års fest =D







Jag vet att jag har spillt ngt på mig.... =P

pyss pyss pyss.... *SMACK*


Baby in action.... =) VILKEN LYCKAD FEST!!! 

luftar fötterna...

   Kolla in ölen =)

I morgon kl 09.00 kommer Maria, så det e dax för mig att sova!

Vad kul Elle att du har hittat hit =) jag trivs jätte bra och än så länge går det bra i skolan! Visst är Ruuh söt =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heeeeeeeeej Stumpan!

Shit vad kul de var att se dig i lördags!!! Och gud vilket ös de var!!!

Riktigt snygga bilder du har laggt upp osse skrattar

Själv knäppte man ju inte ett enda foto... Undra vad jag sysslade med egentligen... =P

Hoppas vi ses snart igen!

Vi hörs iallfall =D

Pysspyss

2009-02-16 @ 21:48:59
URL: http://johannabendroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0