plugg, nytt i garderoben, tandlossning och tatuering...

usch jag är jätte nervös inför provet =s Det är mkt latinska namn som jag måste memorera. Jag har litet eget sätt för att kunna komma ihåg alla dessa namn, här få ni ett exempel: glandula submandibularis (underkäkesspottkörtlen), här tänker jag sub som i subway, man en kille, di som på skånska,, ni Tomelillabor fattar vad jag menar, bularis tänker jag på Bulgarien. Så här delar jag upp det för att lättare komma ihåg alla dessa förbannade latinska namnen. Det är rena grekiskan HA HA  där var jag vitsig... =) 

 
Lite färgglatt godis och ett nytt bling bling gillar lilla Ruuhis!
  
Detta är köpt på ryttarshopen i Ystad. Ett tips är att kolla in häst affärer dom säljer numera oxå lite hundgrejor. Vi häst tjejer kan köpa ett miniatyr täcke till hunden som även finns till hästen. söt va?!


Idag tatuera Micke sig... resultatet blev fin fint!!!


Lilla Ruuh har tappat sina första valptänder... Så hon är nästan tandlös på underkäken.

Nä nu ska jag läsa igenom min trevliga anatomi för att sedan gå och lägga mig. Imorgon vid 11.00 KÖR jag till Mariestad...  ska bli så skönt att ta bilen upp och köra hem precis när jag vill =)

Kommentarer
Postat av: lillstrumpan

Lycka till på provet!!! =) Du får ta o vara hemma så vi kan äta middag hemma hos päronen någon gång!!! :P

2009-02-23 @ 09:53:31
Postat av: Anonym

Hmm,var det inte ett sånt halsbandf jag mms:a dig om? =P De e skit fint! Längtar jäääääääääääääätte mycke efter att få träffa dig! Måste ha en du o jag dag i veckan!! pyss

2009-02-23 @ 18:14:56
Postat av: tarajs

De var jag som skrevb förra.. hihi... =)

2009-02-23 @ 18:16:03
URL: http://tarajsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0