naaaajsss...

Idag har jag bara legat på soffe locket och jäst =D *skönt* 

Fick iför sig lite gjort! har ringt om sommar jobb, ringt till min praktik plats, ska inte vara där förrän på tisdag kl 08.00! 

Jag har även beställt en egen uppsättning av kläder på www.hejco.se, eftersom jag inte kunde låna ngr kläder under min praktik tid, möjligtvis en skjorta kunde jag låna! =S

Imorgon ska jag antingen på valpkalas med Ruuh eller på  häst tävling i Flyinge. Vi får se vad det blir!!!

Kvälls middagen blev hos lillstrumpan, medan Peter spela boll! Du e snäll lill siss =)

låter bilderna tala för sig själv.... =D   med lite text till....


siss med sitt favorit tilltugg CHIPS =P


Luve yaa


Ruuh sticker iväg med Carolines ena strumpa ha ha =D


*BäBiz*












Kommentarer
Postat av: Johanna

HeeeeeeeeeJ!

Provet gick väl ganska bra... Får jag hoppas =P

Hoppas allt är bra och att du har de bra där hemma! (och inte längtar för mycket till Mariestad hehe)

Saknar Daj Gumms!!

Pysss po Daj!!

2009-02-25 @ 10:29:52
URL: http://johannabendroth.blogg.se/
Postat av: lillstrumpan

haha vilka bilder!!! =) Du är så go! LOVE ya 2!

2009-02-25 @ 19:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0