Krängen gör stan....

TISDAG

 Malin kom på besök, och bjöd på kycklingklubbor och lite plugg =D

efter ngr timmars plugg var det dax att dra ner till stan.... =)

Denna gång testa vi Grekisk restaurang =)
  

Vi slog på stort och tog varsin efterrätt 
  
vi ser rätt så slitna nu, men att plugga är inte en dans på rosor...


ONSDAG

Dagen började med förhör. På eftermiddagen hade vi klinisk övning och fick prova polera på varandra... KUL KUL!!!


onsdag kväll låg Ruuh och jag i vår egen säng hemma i Tomelilla =)

Torsdag, fredag, lördag består enbart av plugg. Vi ska ha anatomi prov på måndag =S
I 7 veckor ska jag få bo hemma =). vi ska ut på praktik och det ska bli sketa kul =) Jag ska göra min praktik hos Österlentandläkarna HOPPAS VI SES DÄR.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0