Iiiiiihhhh...

Har lite bråttom. Är hemma om för att packa min väska, bussen går imorgon 8.35, och ikväll ska jag bjuda ut Marre på Buffalo, för hon är så snäll och tar hand om Ruuh när jag är i skolan. Och så fort jag är färdig med allt förberedande för min hemresa ska jag tillbaka till henne och korka upp lite cider =) och så blir det nog lite kort spel. Det ska bli skit kul. Så klart kommer jag fota lite så ni med får ta del av min kväll =)

Idag i skolan var det  skit kul! Vi fick ligga i stolen och kolla på varandras tänder, räkna så att inga tänder fatas, färga och tandtråda. Så idag känner jag att min mun är väl om händer tagen =D
Jag fick ta några tabletter med mig hem, så är det någon som vill så kan jag borsta bort plack på era tänder =D. Behöver bara köpa mig en spegel så jag bättre kan se placken! =D Ska förklara mer om plack och allt annat vi fick göra idag nästa gång jag bloggar.

Johanna: Klart vi ska käka på den Indiska restaurangen. jag ska bara vissa dig dom bästa sidorna som Mariestad har. ha ha och det lär gå fort =P snart snart ses vi iiiihhhh 

Lillstrumpan: Jag saknar dig med =S 

NU bråttom bråttom...



Kommentarer
Postat av: Lillstrumpan!

Du får gärna borsta bort plack på mig :)

vi hörs!!! vad åt du på buffalo? :)

pussokramis

2009-02-05 @ 20:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0