CASEY foder...

Tarajs fick rycka in och leverera hästa foder igår... Ruuh och jag hängde på!!!

mkt garv bara för att lyckas ta detta kort...  ha ha ha  =D



Camilla Larssons (dressyr ryttare) stall fede sniggt!!!
häst på skrittbandet... syns dåligt...


Camillas hundar fällde mig som en kägla så mina ny tvättade skor blev skitiga =(
 



Stall Europa  snyggt snyggt snyggt...

tessan och jag hade skit kul... hade allsång och körde våra moves i bilen, men jag vette fan om jag pallar detta en gång till... =p u know what I meen.... =D 

Efter det blev man bjuden på middag och mojittos hemma hos mams o paps. Får inte glömma den spännande ishocky matchen mellan Malmö och Leksand =S SYND att Malmö inte vann =(

Idag väntar en heldag med Nickan =) 



Använd bilbältet =P

Kommentarer
Postat av: tarajs

Tusen tack själv för en sjukt rolig dag! Den var helt galen... Kvinnor kan ju inte göra 2 saker samtidigt,men jag lyckades göra 3 saker samtidigt! Det skulle han visst! =P Ikväll blir de åter en helkväll med Dig! mysigt Så nu ska jag kasta maj i duschen innan du kommer o hämtar mig... Pyss min vän..

2009-02-28 @ 17:58:30
URL: http://tarajsliv.blogspot.com
Postat av: tarajs

Glömde skriva att nästa gång du ska foto mig så säg till mig att slappna av mer i axlarna,ser ju ut som ett mongo barn på bilden!! =S

2009-02-28 @ 17:59:32
URL: http://tarajsliv.blogspot.com
Postat av: Johanna

Heeeej Gums!

Gud vad kul och och Tarajs ser ut att ha där hemma! Lite avis är jag ju för att du får vara hemma hos baby och leka med dina vänner! JAG VILL OSSE VA ME! Skrattar!

Hoppas ni har haft en bra helg! Själv har jag jobbat.. Men de kul! =P

Vi hörs Bästiz!

skanar

Hälsa P & R! =D

=*

2009-03-01 @ 11:01:31
URL: http://johannabendroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0