LEDIG

Kom hem i tisdags kväll och nu kommer jag vara hemma i 1 1/2 vecka GÖTT!!!

Igår träffa jag upp syster yster efter hon hade slutat jobba för att sedan bege oss ner till idrottsplatsen och se FC Österlen SEGRA!!! Under matchen fick Tarajs bollen RÄTT i huvudet så idag följde jag med henne till ystad så Synsams nissarna kunde rikta hennes glasögon rätt igen!!! =D




Luncha på Bryggeriet!!!

Här kommer lite bilder från i måndags & tisdags!!!


Saliv test fick vi prova på att göra!!!


Repeterar polering =D


Malin var väldigt nyfiken på munhållaren... och hon rekomenderar den varmt!!!


Visst e hon vacker!!!! =D



Sen begav vi oss till en klinik där vi skulle få lära oss hur man fissurförseglar!



skolan låna oss dessa vackra kläder!!!







Detta är min fina plast tand jag först fick öva på innan jag gjorde en riktig fissurförsegling på Malin!!!



Snart har mamma maten färdig =) sen ska vi till huset!!!!


BYE BYE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0