BRÖLLOP!!!

Lördags morgonen blev kaos när man läste tidningen... Vi alla trodde att vi skulle på 25 & 30 års fest. Vilken överraskning det blev och vilket vackert bröllop!!! se & njut!!!





























































































































Vilket vacker bröllop det var!!! ALLT var så FIIIIIINT!!!!!


IDAG

SLITEN & Hus bygge....







I MORGON

Träffar jag Malin & Maria =)



Börjar skolan 13.30 så jag kör upp samma dag =S

TINGELING

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilka fina bilder på bröllpet...synd vi inte kunde vara med. Vad snygg du var på bröllopet...Ja, när du e handy"woman" också givetvis :) hihihi!

2009-08-24 @ 13:27:42
Postat av: Kathalina Rosefors

Ja d var JÄTTE tråkigt att ni inte kunde vara med

=( men vi är många som är ogifta ... så d lär bli fler =D Ja visst e jag snigg när jag bygger hus ha ha ha

2009-08-25 @ 08:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0