Tibax

i Mariestad och här var det med soligt och grönt!!!

Imorse vakna jag av att det var ett väldigt liv utanför mitt fönster, reste mig upp kolla försiktigt ut och ser en jädrans massa fotbolls spelare ute på gräs planen... jag tänkte hur f*n pallar dom och gick o la mig igen under täcket!

Började skolan 10.15 och det var trevligt att få träffa alla igen speciellt Mary och Malin. Imorgon börjar vi 8.30 och slutar 15.15 och då beger jag mig hem igen till skåneland =)

efter skolan åkte Mary, Malin och jag hem till mitt lilla place för en liten skogs vandring, efter det satt vi och tjöta (som Mary hade sagt) i solen för att sedan åka till King fischer så klart =D





ADIOS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0