lovely weather!!!

Träffa upp Micke och Jesscia efter jobbet för lite rullning. Man känner att magen och rumpan får jobba ME LIKE!!!





JAG har världens bästa man!!!! Idag när jag kom hem hade Peter älskling bakat kladdkaka till oss!!! Kan även berätta att han är en riktig gourmé kock när det gäller matlagning!!! =P





Imorgon ska jag få träffa min underbara vän JOHANNA!!! Äntligen har hon kommit hem!!! Annars plugga hon uppe i Orsa så det är inte ofta man får se hennes söta fejs =) så det gäller att ta vara på tiden när man får umgås med henne!!!

*LOVE*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är ju bara så söt Vännen!

Puss =*

2009-04-02 @ 14:01:14
URL: http://johannabendroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0